از زمان ورود رييس جمهوري به كرج تا كنون به علت ازدحام جمعيت استقبال كننده حدود يك ساعت و نيم مي‌گذرد و وي هنوز به ورزشگاه مخابرات اين شهر نرسيده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، استقبال از رييس جمهوري به گونه‌اي است كه مسير دو يا سه كيلومتري ميدان شهدا تا ورزشگاه مخابرات كرج كه مي بايست در ‪ ۵‬يا ‪ ۱۰‬دقيقه طي شود تا كنون بيش از يك ساعت و نيم به طول انجاميده است.

استقبال باشكوه و پرشور كرجي‌ها از رييس جمهوري به حدي است كه خودروي حامل احمدي نژاد به كندي حركت كرده و بارها متوقف شد.

هم اكنون جمعيت مشتاق ديگري در ورزشگاه مخابرات كرج براي ديدن رييس جمهور خود لحظه شماري مي‌كنند.

مردم با وجود آنكه كرج در نيمروز و وقت كار به سر مي‌برد در استقبال از رييس جمهوري حضور گسترده و پرشور داشتند و اين استقبال با حضور قشرهاي مختلف مردم به گونه‌اي است كه بارها افراد با كمك نيروهاي امدادي به اطراف ورزشگاه منتقل شده اند
محمود احمدي نژاد"رييس جمهوري اسلامي ايران صبح روز يکشنبه در مرحله دوم سفرهاي استاني هيات دولت در استان تهران مورداستقبال گرم وپر شور مردم کرج قرار گرفت. 

احمدي نژاد در جمع مردم كرج: (‪(۱‬ رييس جمهور در اجتماع پرشور مردم شهرستان كرج:
حضور مردم ، تجلي قدرت خدا است






رييس جمهور حضور قدرتمند مردم در صحنه را تجلي قدرت خدا دانست و گفت: مسوولين دولت اسلامي بايد با اتكاء به قدرت مردم در برابر متجاوزان،خودخواهان و مستكبران عالم با شجاعت بايستند و از احدي ترسي به دل راه ندهند.
دكتر محمود احمدي نژاد ظهر امروز در اجتماع پرشور مردم شهرستان كرج شجاعت را از جمله ويژگي هاي دولت اسلامي دانست و اظهار داشت : دولت اسلامي متكي به خداست و بايد تلاش كند در جهت رضايت خدا قدم بردارد از همين رو نبايد از هيچ كس يا قدرتي واهمه اي داشته باشد چرا كه قدرت خدا مطلق است و همه قدرت هاي عالم در برابر قدرت خدا ناچيز هستند .
رييس جمهور افزود: دولتي كه متكي به قدرت خدا باشد در دفاع از حقوق ملت حاضر نيست از هيچ قدرتي هراسي به خود راه دهد .
دكتر احمدي نژاد حضور مردم را از مظاهر و جلوه هاي قدرت خدا دانست و اظهار داشت: حضور قدرتمند مردم در صحنه، تجلي قدرت خداست . ملت دست خداست و دست خدا بالاترين دستها است .
وي تصريح كرد : دولت اسلامي نه تنها در برابر قدرت ها ترسي به خود راه نمي دهد بلكه اصلا براي چنين قدرتهايي هيچ اصالت و ارزشي قائل نيست چرا كه اگر كسي براي اين قدرتها اصالتي قائل شود در حقيقت براي قدرت خدا شريك قرار داده در حالي كه خدا در قدرت خود يگانه است .
دكتر احمدي نژاد گفت : براي بهره مندي از قدرت و پشتيباني خدا فقط بايد بندگي خدا را كرده و از او تبعيت كنيم و رمز پيروزي و عزت و سرافرازي تبعيت از خدا مي باشد.
رييس جمهور تصريح كرد: كسي كه متكي به خدا و ملت برآمده از ايمان به خدا باشد،در برابر هيچ قدرتي ترسي به خود راه نمي دهد و خوشبختانه ملت ايران و مردم كرج مظهر شجاعت، غيرت ، قدرت و شكست ناپذيري الهي هستند .
وي با بيان اينكه ملت ايران در طول سي سال گذشته با اتكاء به خدا و ايستادگي بر دشمنان خود غلبه كرده است ، اظهار داشت: به فضل الهي از اين به بعد نيز تا رسيدن به اوج عزت جهاني دشمنان خود را يكي پس از ديگري نااميد و مايوس خواهد كرد .
دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: دولت اسلامي بايد با اتكاء به قدرت ملت در برابر دشمنان سرافرازانه و محكم بايستد .
وي با اشاره به اينكه ملت ها در طول تاريخ از ناحيه دولت هاي ضعيف و غير شجاع دچار آسيب و زيان شده اند، خاطر نشان كرد: امروز همه تهديدها و ناجوانمردي ها به واسطه وجود برخي دولتهاي غير شجاع بر ملت ها تحميل مي شوند .
رييس جمهور تصريح كرد:حتي اگر ملتي بخواهد از تهديد و جنگ جلوگيري كند بايد شجاع باشد و شجاعانه حرف خود را به كرسي بنشاند .
دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه ظهور اولين نشانه هاي ترس موجب گستاخي دشمنان و هجوم آنان خواهد شد ، گفت: دشمنان اشغال افغانستان و عراق را مقدمه اي براي هجوم به ايران مي دانستند و پس از آن بارها ملت ايران را تهديد كرده و حتي آرايش نظامي به خود گرفتند ، به اين منظور كه شايد نشانه اي از ضعف در صفوف مستحكم ملت ايران مشاهده كنند و به محض اينكه كوچكترين ضعفي مشاهده مي كردند سرتا سر ايران را مورد هجوم قرار مي دادند. اما ملت ايران متحد و يكدل پشت سر رهبري و در كنار دولت شجاع برآمده از شجاعت ملت، در مقابل آنان ايستاد و تهديد دشمنان را براي هميشه از سرزمين ايران دور كردند .
رييس جمهور خاطر نشان كرد: شجاعت ملت ايران نه تنها تهديد را از سرزمين ايران دور كرد ، بلكه پيروزي هاي بزرگي براي ملت ايران و ديگر ملت ها فراهم كرد .
وي افزود : پيروزي هسته اي ملت ايران در حقيقت پيروزي همه ملت هاي مظلوم در برابر قدرت هاي زورگو بود .
دكتر احمدي نژاد تصريح كرد :امروز شجاعت ملت ايران كار را به جايي رسانده است كه انديشه انقلابي و تفكر عدالت خواهي و آزادگي در همه جاي عالم منتشر شده است .
رييس جمهور با اشاره به تهديدها و ادعاهاي دشمنان گفت: امروز تهديد آنان نه براي ترساندن ملت ها بلكه براي حفظ نظام سياسي حاكم برجهان است .
وي با اشاره به اينكه قدرتهاي زورگو و زياده خواه 4 قطعنامه ظالمانه و فاقد مبناي حقوقي در شوراي امنيت عليه ملت ايران صادر كردند، خاطر نشان كرد: آنها با انتشار اين قطعنامه ها خيال مي كردند ملت ايران دچار هراس شده و عرصه براي يكه تازي آنان فراهم خواهد شد، در حالي كه اشتباه كرده اند چرا كه ملت ايران متحد و يكپارچه تا تامين و استيفاي همه حقوق خود كه در سي سال گذشته ناجوانمردانه آن را تصاحب كرده اند ايستاده و سر سوزني عقب نشيني نخواهد كرد .
رييس جمهور با بيان اينكه امروز قدرتهاي زورگو در موضع دفاعي قرار دارند ، اظهار داشت: دفاع آنان، دفاع از حقوق قانوني خودشان نيست ،بلكه دفاع از نظام ظالمانه و سيستم تبعيض آلودي است كه در طول 60 سال گذشته در دنيا حاكم كرده اند .
وي تصريح كرد : به فضل الهي ملت ايران با ايستادگي خود قله هاي آخر را نيز فتح كرده و جهان را اصلاح خواهد كرد .
دكتر احمدي نژاد افزود: اينكه امروز پرده از چهره فريبكار استكبار و رژيم صهيونيستي برداشته شده همه به خاطر شجاعت ، ايمان ، ايستادگي و پيوستگي ملت ايران با خط ولايت و امامت است .
رييس جمهور افزود: امروز سران استكبار كه پنجاه سال خود را سرآمد جامعه جهاني معرفي مي كردند و مدعي بودند كه ملت هاي آزادي خواه را منزوي كرده اند، همان ها در اجلاس ژنو شرمنده ، منزوي و شكست خورده صحنه را ترك كردند .
وي افزود : همه پيشرفت ، عزت و سرافرازي هاي ملت ايران از ناحيه لطف خداوند متعال و عنايات حضرت ولي عصر (عج) و اين بخاطر اين است كه قدرتي جز خداي متعال را به رسميت نشناخته است .
دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: دولتي كه از درون ملت شجاع ايران ظهور مي كند بايد شجاع ، بي واهمه و متكي به خدا باشد .
رييس جمهور خاطر نشان كرد: دويست سال در كشورمان دولت هاي ضعيف و غير شجاع، دهها قرارداد استعماري را بر ملت تحميل كردند و ملت ايران با شجاعت و يكپارچگي در انقلاب اسلامي همه تحميل ها را يكباره برچيدند .
دكتر احمدي نژاد در ادامه با بيان اينكه دوره زورگويي و زياده طلبي به پايان رسيده است، اظهار داشت:قدرتهاي زورگو 60 سال تلاش كردند جرثومه اي به نام رژيم صهيونيستي ايجاد كنند كه كاري جز تجاوز ، كودك كشي و ترور ندارد و امروز دوران اينگونه اقدامات به پايان رسيده است .ما به آنان نصيحت مي كنيم همانگونه كه اين رژيم را به وجود آورديد به همان صورت آن را به سرجاي خود بنشانيد و يا در غير اين صورت رفراندوم برگزار كنيد.اگر راه حل انساني را نپذيريد، دست قدرت ملت ها شما را از کاخ هايتان به زير خواهد کشيد و آنان حق را اعمال خواهند کرد.
وي در ادامه كرج را خاستگاه انسانهاي مومن و پرتلاش دانست و اظهار داشت: كرج سنگر مستحكم و تسخير ناپذير دفاع از انقلاب، استقلال و آرمانهاي ملت ايران است و اراده مردم اين ديار به استواري البرز است.
دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد : در سفر قبلي دولت وزارت كشور را مامور بررسي ارتقاء سطح تقسيمات كشوري كرج كرد و امروز مطالعات وزارت كشور به پايان رسيده و به فضل الهي ارتقاء كرج در مسير نهايي قرار دارد و با پشتيباني دولت و مردم كرج انجام خواهد شد .

كرج سيزدهم ارديبهشت ‪ ۱۳۸۸‬در استقبال از خادمان ملت حضور ديگر را تجربه مي كند
به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، رييس جمهوري كه در مرحله دوم سفرهاي استاني در استان تهران دقايقي پيش وارد شهرستان كرج شد با استقبال گسترده مردم اين شهرستان مواجه شده است.

كرج امروز حال و هواي ديگري دارد و مردم بار ديگر پيوند دولت و ملت را از جنس حضور، متجلي ساخته اند.

دقايقي پس از ورود رييس جمهوري به مسير استقبال كه از ميدان شهداي كرج آغاز شده است خودروي حامل رييس جمهوري و همراهانش در حلقه مهر و محبت مردم ديار البرز قرار گرفتند اين در حالي است كه ورزشگاه مخابرات كرج محل ديدار رييس جمهوري با مردم اين شهرستان هم اكنون مملو از جمعيت مشتاقي است كه براي ديدار با رييس جمهوري خود لحظه شماري مي‌كنند.

شهري كه امروز در جاي جاي آن عنوان ايران كوچك، پايتخت علمي و پژوهشي كشور و ... به چشم مي‌خورد چه باشكوه و پرشور ميزبان خدمتگزاران خود شده است.

استقبال از احمدي نژاد و همراهانش به گونه‌اي است كه خودروي حامل وي به كندي حركت مي‌كند و چندين بار به علت ازدحام جمعيت متوقف شد.

خودروي رييس جمهوري كه به صورت رو باز است اين امكان را فراهم مي‌آورد تا رييس جمهوري از نزديك با مردم ديدار و گفت و گو و نامه‌هاي آنان را شخصا دريافت كند.

در ورزشگاه مخابرات نيز مردم با شعارهايي چون -صل علي محمد ياور رهبر آمد >، -رييس جمهور مكتبي به شهر ما خوش آمدي>، -مالك اشتر علي به شهر ما خوش آمدي>، -صل علي محمد بوي رجايي آمد> پيشاپيش از او استقبال مي‌كنند.

فضاي كرج نيز همانند ساير شهرهاي ايران متاثر از حضور كشورمان در صحنه هاي بين‌المللي است به گونه‌اي كه مردم علاوه بر شعار معروف -انرژي هسته اي حق مسلم ماست> با در دست داشتن پلاكاردها و پارچه نوشته‌هايي از مواضع رييس جمهوري اسلامي ايران در صحنه‌هاي بين‌المللي تجليل مي‌كنند.


استقبال مردمی در کرج
عکاس: سید ابراهیم سیدی     
 
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -

دیدار با مردم کرج
عکاس: سید ابراهیم سیدی     
 
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -

یزدفردا


یزدفردا


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا